Copywriting 

Proč a kdy si objednat texty?

Myslíte si, že lépe zacílené texty mohou zvýšit počet vašich objednávek? Průzkumy i mé zkušenosti říkají, že ano. Copywriting neboli psaní prodejních textů je samostatný obor, který se vyplatí přenechat někomu, kdo ví, jak na to. Než byste se prokousali odbornými knížkami, texty nebo absolvovali školení, ztratíte spoustu času, který byste mohli věnovat svému byznysu. Copywriting můžete svěřit mně. 

Jak se rodí mé texty

  • Samotnému psaní předchází rešerše, analýzy a rozhovory s vámi. 80 % mé práce tvoří rešerše, 20 % je samotné psaní. 

  • Při psaní přesouvám slova ve větě, věty v odstavci, přepisuji, zkracuji, prodlužuji, občas vyběhnu ven se psem a... nápad je tu. Ale není to jen o psaní, k textům patří i obrázky. I s nimi mám zkušenosti. Více než deset let jsem vybírala jako editorka fotografie do kalendářů. 

  • I dnes, po letech, je pro mě psaní stále dobrodružstvím, zábavou, každodenní výzvou a adrenalinem, který mě nabíjí. Tak jako vás vaše profese. A ještě něco. Věřím, že energii, kterou mi psaní dává, vkládám i do svých textů. Přesvědčte se sami.

Co vše píši:

  • Webové texty (homepage, produktové stránky) 
  • PR články
  • Newslettery
  • Rozhovory (včetně V.I.P.)
  • Popisky na e-shop
  • Tiskové zprávy



Ceník:
Tvorba textů

Od 500 Kč/normostrana (výše ceny závisí na náročnosti a objemu zakázky, odbornosti tématu a na dodání/nedodání podkladů) nebo 350 Kč/hodina.


Zajímá vás copywriting? Článek o copywritingu, jeho historii i současnosti si můžete přečíst na mém blogu. 


  Potřebujete pomoci s tvorbou textů?