PR články

PR články představují skvělou možnost, jak propagovat výrobky, služby nebo celou značku a přitom ušetřit za tradiční reklamu. Nejlepší PR články jsou ty, které čtenáři považují za redakční text, dokud si nevšimnou označení, že jde o reklamu, nebo výzvy k akci. Ta samozřejmě nesmí chybět.


Získejte zpětné odkazy

Jednou z hlavních výhod online PR článků je, že jsou skvělým generátorem zpětných odkazů. Navíc nevypadají jako reklama a produkt nebo službu prodávají nenásilně - formou příběhu. To je dnes zvlášť důležité, protože čtenáři jsou bombardováni reklamou neustále a řada z nich ji úplně ignoruje. Proto má PR článek mnohem větší šanci upoutat pozornost než standardní reklamní taktika. S PR články jsem pomáhala řadě klientů, např. Modré pyramidě. Potřebujete také pomoci? Napište.

Ceník

Od 600 Kč/normostrana nebo 400 Kč/hodina (podle typu zakázky).